miercuri, 12 octombrie 2011

Emoții mari ma asteapta ...

Am fost cu sora mea, care in 2 saptamâni se casatoreste, la ultima proba pentru rochia de mireasa...
Multe emoții mă încearcă ...
Elena pentru mine, a fost ca si copilul meu, diferența de vârsta între noi si-a spus intodeauna cuvântul.
Cei 11 ani, au facut ca eu sa o ajut pe mama atunci când Elena s-a născut, sa învăț sa schimb scutece, sa o spal, sa o plimb, sa-i dau de mancare. Apoi când a crescut sa o duc si sa o iau de la gradinita, sa o plimb cu mine peste tot.
Elena a fost primul meu public, atunci când visam sa mă fac actrita si cântam, dansam sau spuneam diferite texte prin casa.
Elena era bucuria mea cea mai mare când veneam acasa la Sibiu, de la facultate pentru câteva zile. Imi bucura sederile acasă si eram nedespartite tot timpul cat stateam acolo.
Iar dacă eu am fost un fel de "oaie neagră " a familiei, o fiica rebela si neascultatoare, Elena era sora mea frumoasa, cuminte, inocenta si tot timpul gata de iubire neconditionata, singurul om care nu mă judeca si mă accepta indiferent de prostiile pe care le făceam.

Acum iata ca Elena se casatoreste si m-am gândit ca ea merita cea mai frumoasa rochie de mireasa.
Asa ca ne-am dus la MUSAT STUDIO, unde eram sigura ca vom găsi rochia perfecta pentru ea.
Aveam amandoua mari emoții, dar Irina si Andreea ne-au linistit. Asa ca am ales împreuna materialele si am discutat putin despre viitoarea rochie.
După o saptamana, la prima proba, am ramans mute, rochia chiar arata perfect. O rochie delicata de printesa, asa cum Elena si-a dorit, dar si cu un accesoriu colorat in jurul taliei, care face rochia deosebita, specială si cu personalitate.

Deși rochia inca nu e gata, ne-am linistit amandoua. Elena va avea o rochie foarte frumoasa si va fi regina balului. Nici nu te poți simți altfel când porți o rochie semnata MUSAT STUDIO...
Le multumesc mult fetelor ca mi-au facut sora mea cea draga, fericita.

Va astept cu comentarii despre evenimente care v-au emotionat si v-au facut viața mai frumoasa, iar cele care mai aveți întrebări despre câte si mai câte va răspund cu drag, asa cum v-am obișnuit sau AICI.
Tot timpul sa-mi scrieti intrebariile voastre la ultima postare, ca sa nu ratez nimic si sa va răspund cat mai promt.