luni, 11 iulie 2011

O zi de rasfat!



Am intrat si eu in sfârșit in vacanța. Acum mă uit in spate cu nostalgie la orele de repetitii prelungite in teatru, dar mă bucur ca am si eu timp de copil, de casa, de mine.
Si cum nu fac nimic fără a va da raportul, căci va vreau pe toate pregătite fizic si psihic de vacanța, m-am pus pe scris.

Da, știu,v-am neglijat, dar nu numai pe voi, pe toți, familie, prieteni, apropiați, căci am fost extrem de ocupată cu spectacolul nou pe care l-am avut Duminica, un spectacol interesant, de care sunt mandra si pe care va invit din toamna sa-l vedeți la Teatrul Ion Creangă , Bucuresti.

Dar gata cu munca, de azi DISTRACȚIE !!!
Cum m-am distrat azi? Ei bine, m-am trezit la 7 , inevitabil cu un chip frumos lângă mine care imi spune in fiecare dimineața la aceeași ora " hai mama TREZESTE-TE", am ajuns cu greu la bucătărie, am pus cerealele cu lapte in castronul cu printese si m-am apucat de un green smoothie .
Nu trebuia, dar am băut si cafea, nu pot fără, dar cu lapte de migdale.?
Apoi am dus copilul la gradinita si am facut niște cumpărături pt vacanța . Chiar dacă inca nu plec nicăieri, tot vacanța se numește . Mi-am luat lotiune de plaja factor de protecție 30, iar pentru fata 50, apa termala, fără ea nu pot trai, apa de trandafiri ( un tonic pt fata divin), o găsiți in plafar, masti cu argila, nelipsitele masti de la Dermasel, de care sunt dependenta, spirulina, fulgi de drojdie inactiva, ghee si cam atât imi vine in minte.

M-am programat pentru ziua de mâine la manichiura si pedichiura, am luat copilul de la gradinita si am ajuns acasă.
Aici a început rasfatul, căci Ruxandra a fost predată Doamnei Camelia iar eu m-am dus in baie mi-am dat cu o crema anticelulita, SUPLIFORM, m-am impachetat ca un sandwich si am facut 40 de minute sport.
 Din cauza timpului nu mai ajung la sala, deci mi-am achiziționat pentru acasă un stepper, un step, 4 gantere, doua dintre ele de 2kg si doua de 500g, o saltea, saculeti de nisip pentru picioare si o coarda.
Apoi, după sport dus rapid, pensat sprancene si mi- am pus o masca de argila.
In timp ce stateam cu masca m-am epilat cu aparatul meu credincios, cred ca îl am de 5-6 ani.
Iar dus, dar de data asta cu gomaj din zatul ramas de la cafeaua de dimineata si mi-am spalat parul, după ce l-am uns si pe el cu ulei de Argan ( am stat cu uleiul preț de o ora).
Am ieșit cu greu din baie, căci as fi stat acolo inca o ora, dar timpul ma preseaza si mi-am pus o masca de la Dermasel, masca cu caviar, o masca divina pentru tenul meu.
Crema pe corp nu am mai dat pentru ca zatul de la cafea mi-a lăsat un ulei pe pielea care este acum asa de fina, încât nu mai merge încărcată cu nimic.
Tenul imi arata impecabil, ca la 20 de ani...
După 4 ore, timp in care am si dormit cu copilul, mă simt alt om. Mâine vreau sa mă bronzez, sa vad cum fac si unde pentru ca sunt pregătită ;)
Ce am facut eu azi, voi sa faceți săptămânal, chiar de doua ori pe saptamana, dacă aveți timp si chef.

Următoarele postari vor fi cu sfaturi de îngrijire pt vara, le vom lua treptat de sus in jos.
Va pup si va astept sa comentam!

PS: pentru ca nu am timp sa mă mai uit la postarile vechi, va astept la noua postare cu întrebări legate de orice subiect vreți. Am vazut zilele trecute comentarii la postarile de acum 2-3 luni, la care nu am răspuns pentru ca nu le-am vazut. Deci comentam tot timpul la ultima postare.