miercuri, 13 iulie 2011

Cum ne ingrijim parul vara

Dragele mele, vin cu sfaturi pentru par, asa cum v-am promis.
In aceasta perioada parul suferă foarte tare din cauza caldurii, radacina se ingrasa mult mai repede, iar restul parului se usuca.

Ce ne facem?
In primul rând ne spalam mai des pe cap, parul trebuie sa fie curat, spalat, hidratat. Asa cum vara simți nevoia de dusuri mai dese, asa si parul are nevoie sa fie mai des spălat.
Dacă vrei sa faci un tratament de intarire a firului de par, fa o cura cu ulei de ricin si zeama de la o lămâie, timp de 10 zile. Te dai in fiecare seara la radacina, nu foarte mult ca sa nu-ți plece partenerul din pat, iar dimineața îți speli bine parul.
Dacă e foarte uscat nu ezita sa-l dai cu ulei de masline sau argan, mai ales pe  varfuri. Îl dai pe parul încă umed si apoi îl lași asa sa se usuce. Dacă nu îți place mirosul, pune câteva picaturi de parfum pe parul ud sau dacă vrei sa fi bio, 1-2 picaturi de ulei esential de portocala si/sau scortisoara . Parul îți va mirosi senzational.

Când stai la soare, ia-ti un pulverizator cu ulei ( masline, argan, susan) si cum ai ieșit din apa, pulverizeazati lungimea parului cu ulei. Lasa-l sa se usuce asa, oricum seara îl speli.
Dacă nu vrei ulei căci ți se pare prea mult, sa ai un balsam la tine si cum ai ieșit din apa, te dai  cu el . Asa vei avea un par moale si ușor de pieptanat, unde mai pui ca se va usca frumos.
 Nu te abtine de la pieptanat. Rasfata-ți parul zilnic cu o perie care sa nu-l  electrizeze.  Asa vei face si un gomaj parului, scapandu-l de firele moarte. Nu este un mit pieptanatul de 100 de ori, chiar ajuta. Parul e mult mai lucios si sănătos. Noaptea, dacă ai parul lung  impleteste-l si leagă-ți  coada cu un elastic de tip buretel ca sa nu sugrumi tare parul.

Pentru scalp, am găsit ceva senzational . Un fel de perie din metal cu care se face un masaj extraordinar. Soțul meu este înnebunit dupa noua mea descoperire. Nu știu cum se numește dar va fac o poza si o postez.
Masajul stimulează circulația deci si creșterea parului, nu mai zic de relaxarea pe care o simți in timpul si dupa masaj.
Dacă se întâmpla sa aveți radacina parului mai grasa si nu aveți timp sa va spalati pe cap, va recomand  samponul uscat cu lapte de ovaz de la KLORANE. Se găsește in farmacii si costa 53 lei.
Cam astea ar fi sfaturile mele. Dacă mai știți si voi una alta, va rog sa-mi spuneti căci tot ceea ce e nou, in materie de frumusete, mă interesează .
Va pupicesc!