miercuri, 20 iulie 2011

Secrete de vara!

Am câteva secrete personale, in materie de  ingrijire si make-up de vara, pe care azi vreau sa  vi le impartasesc si vouă.
Vorbim de produse care pe mine mă ajuta la greu.
In primul  rând o sa mă repet, dar vreau sa știți cat de important este sa va demachiati si dimineața si seara pentru a indeparta impuritatile si de a pune produsele de îngrijire si make-up pe un ten curat.

V-am mai spus: demachiati cu o lotiune blanda, care sa nu va irite tenul, apoi un tonic pentru fata la fel de bland, eu recomand apa termala si /sau apa florala si apoi crema de zi sau noapte, in funcție de tipul de ten pe care îl aveți.
Sa începem cu dimineața, mă trezesc, mă demachiez,  in majoritatea zilelor mă spal cu un săpun bland de fata APIDERMIN, v-am mai povestit de el. Dacă tenul este gras, predispus la acnee, atunci va recomand sapunul de fata de la AVENE, e foarte bun iar eu îl am in casa. In perioada menstruatiei, tenul meu devine mai gras si cu probleme, asa ca îl folosesc  in acea perioada.
După dau cu apa termala, o las sa se usuce pe fata, iar apoi  imi dau cu o crema hidratanta cu factor de protecție 50. Crema este pentru copii, de la AVENE, sau KLORANE ( le am pe amandoua) sunt ok, singurele creme care mi-au facut  bine din tot ce am încercat  si nici nu sunt foarte grase.

Acum sa va spun de o crema de la DR. BRANDT, se numește PORES NO MORE, este o crema care matifiaza tenul sau zona pe care o dai si are un fel de fond de ten in ea, deci acoperă si micile imperfectiuni. Este foarte buna . Eu nu mai dau cu nimic peste ea, dar dacă trebuie sa mă machez totuși pentru o anumită ocazie, atunci aplic peste fondul de ten si pudra. Matifiaza perfect sub machiaj si zona data nu mai luceste.

Tot de la SEPHORA am un baton pentru cosuri, iritatii diverse care pe mine personal, mă mai vizitează atunci când mă astept mai putin. Ei bine batonul acesta le usuca destul de repede. Este un roll-on mic roz, cu miros de scortisoara. Nu ar trebui sa va lipseasca din geanta, la nevoie.

Un alt unguent de care sunt dependenta este TRIDERM crema. L-am descoperit odată cu nasterea fiicei mele, mi-a fost recomandat de pediatra ei pentru iritatii si de atunci îl folosesc atunci când am parte de asa ceva. Este bun după epilare, calmeaza si previne iritarea pielii. Se poate folosi si pe fata.

Un alt unguent,  care nu imi lipseste si pe care îl folosesc când am probleme cu fata, este PROPOLI, un unguent pe baza de propolis, care cicatrizeaza rapid. Îl găsiți in plafar.

Pudra cu fond de ten de la" Make up for ever", DUO MAT, este ideala pentru vara, atunci când ești nevoită sa te machezi. Nu iti mai trebuie fond de ten pentru ca acoperă perfect toate imperfectiunile, iar tenul nu luceste si arata perfect, natural si  neincarcat.

Nu in ultimul rând, va recomand fondul de ten pentru picioare de la L'oreal. Se gaseste sub forma de spray, la orice supermarket. Este rezistent la apa, deci merge dat si când mergeți la piscina, acoperă tot, venectazii, celulita si eventuale iritatii, vanatai. Da o culoare frumoasa picioarelor, iar pentru o petrecere, adaugati peste el putina pudra cu sclipici. Veți avea niște picioare de Diva, garantat!

Cam asta ar fi tot ce-mi vine acum in minte, dar dacă am uitat ceva, promit ca revin la acesta tema.
Dacă aveți si voi produse minune, homemade sau nu, nu ezitati sa mi le ziceti si mie.
Va pupicesc !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu