vineri, 22 iulie 2011

Cum iti faci barbatul vegetarian

V-am mai spus ca Alexandru rade de mine când vine vorba de hrana vie... Nu neaparat ca nu crede in beneficiile ei, ci pentru ca mă vede cum pun seara la hidratat migdale sau diverse, cum pun grâu la incoltit, cum cer frunze verzi in piața de care nu a auzit nimeni si tot asa...
Acum ca sunt liberă, mi-am propus sa-l mai vitaminizez si pe el, care nu pot spune ca mănâncă nesanatos, dar e foarte carnivor.
Green smoothie bea, dacă fac, mai cu banana, mango, acum cu caise si nectarine, asa cât sa nu simtă verdele prea mult, dar nu reuseam sa-l conving ca si mâncarea fără carne este gustoasa si foarte buna. Asa ca mi-am cumpărat o carte de retete vegane, foarte interesantă: " Retete pentru sănătatea noastră " de Elena Pridie si m-am apucat de treaba.
Dimineața nu mănâncă, doar bea cafea, dar l-am tentat cu cate un smoothie delicios, pe care îl bea cu placere, la pranz, sau când vine acasă îl astept cu mancarica calda, ovo-lacto-vegetariana sufleuri de legume, dovlecel, brocoli, conopida sau tocanite de legume cu sosuri delicioase si sănătoase, vinete umplute cu paste si legume, diferite supe crema de legume si leguminoase, asezonate toate cu garnitura de salata de ardei copti , vinete sau diferite salate de vara.
Nici dulcele nu mi-a lipsit asa ca i-am facut, biscuiti, torturi, creme si inghetate, raw si vegane, care au ieșit delicioase.
Asa ca am reușit sa-l fac sa renunțe câteva zile la carne, asta pana in weekend când e liber si nu mai decid eu meniul, asa ca se încinge gratarul si se mănâncă carne cu piure si salata...
Dacă vreți câteva din retetele pe care le-am folosit vi le scriu cu drag. Au ieșit delicioase, iar carnivorul a fost încântat de ele. Ba chiar zilele trecute mi-a mărturisit ca se simte mai bine de când nu mai mănâncă atâta carne.pupic!