luni, 4 iulie 2011

Gata concursul

Laura este cea care a fost aleasa dintre toate mailurile trimise de voi.
Toate povestile voastre sunt de apreciat si va felicit ca ati reușit sa va schimbati alimentatia.
Va promit mai multe concursuri aici pe blog.
Laura, te astept sa-mi trimiti un mail cu datele personale. Dacă ești din Bucuresti iti voi da personal produsele, ca sa ne cunoastem fata in fata.
Tot pentru Laura mai am o surpriza. Magazinul VeganLife,oferă cumpărături in valoare de 50 roni pentru castgatoarea noastră. Asa ca Laura, te invit pe www.veganlife.ro sa faci cumpărături.
Vegan Life e un magazin on-line, unde găsiți o grămadă de bunatati vegane care va vor ajuta in bucătărie. Eu de aici imi cumpăr majoritatea produselor de care sunt foarte multumita. Aici găsiți si cărțile recomandate de mine, cărți calauza in lupta mea cu alimentatia nesanatoasa.

Pentru cei care vor scrie codul PROMOIOG, atunci când vor comanda produse, vor beneficia de o reducere de 3%.
Va multumesc pentru participare si va pup cu drag!