sâmbătă, 25 iunie 2011

Primul giveaway

  Dragele mele a venit vremea sa va rasplatesc pentru ca ati făcut o schimbare in alimentatia voastra.
Facem un concurs in care mă înscriu si eu, deci hai sa ne punem pe treaba. De luni, sa zicem ca va las o saptamana in care vreau sa experimentati diferite preparate, vegane sau chiar vegane fără foc.
Astept de la voi, poze cu preparatele si bineinteles retetele pe care le-ati folosit, urmând sa le postam si noi aici pe blog pe toate ca sa ne inspiram una de la alta.
Castigatoarea sau de ce nu castigatorul va fi ales prin Random.org!
Premiul consta in produse bio, produse de plafar care nu ar trebui sa va lipseasca din casa.
Nu contează calitatea pozelor ci dorința voastra de a va schimba stilul de viața, asa ca scrieti-mi câteva cuvinte despre alimentatia voastra si dacă reușiți sau nu sa mancati mai sanatos.
Pentru ca sa va incurajez voi fi prima care va da startul.
Ieri am avut chef de gatit, dar nu orice ci retete raw vegane găsite in cartea Ligiei Pop. O sa va arat pozele, dar voi sa știți dinainte ca sunt mult mai gustoase decât arată. Nu le-am photoshopat tocmai ca sa știți ca nici mie nu imi arată bucatele ca in reviste, dar va garantez ca au fost delicioase.
Totul a început cu o simpla pofta de ceva dulce si cum nu vroiam ceva nesanatos, am apelat la cartea Ligiei Pop de bucate pentru o reteta raw vegana simpla si gustoasa.
Pentru ca aveam mango, m-am decis la un tort cu mango.
Reteta e simpla:

Blat: 2 cani de seminte de floarea soarelui;
1/2 cana curmale sau stafide;
Vanilie 1/4 lingurita
1/2 cana seminte de in ( optional) , in reteta era de canepa dar eu nu aveam in casa;
Miere sau orice indulcitor natural;
Blatul de proceseaza in robot si apoi se preseaza intr-o forma sau tava rotuda de tort.
Umplutura: 1-2 mango;
4 linguri caju;
1 cana apa;
2 linguri indulcitor natural;
Zeama de la 1/2 lămâie ;
1/2 radacina de ghimbir;
Umplutura se pune peste blat si se da la frigider o ora ca sa se mai întărească. Eu am mâncat imediat si nu am putut taia felie din tort pentru ca era prea moale.
Pentru ca tot era blenderul murdar am mai pus niște frunze de patrunjel, busuioc, o nectarina si zeama de la 1/2 lămâie rămasă de la umplutura si mi-am făcut si un green smoothie.

Apoi am făcut o supa crema de roșii:
Un catel de usturoi, un dovlecel, un ardei rosu, capia am avut eu, ulei de masline presat la rece, un avocado, roșii cuburi in bulion, am pus eu, nu era in reteta originala, 1/2 seminte de in căci iar nu am avut canepa, marar, patrunjel si cimbru.
Am băgat totul la blender in afara de patrunjel pe care l-am ținut pt ornat. Si gata si supa.
Totul mi-a luat cam 30-40 de minute cu tot cu spalatul vaselor.
Sper ca v-am convins si ca va apucati si voi de treaba.
Va astept cu nerăbdare povestile, retetele si pozele pe adresa mea de mail !
Conditiile de inscriere la giveaway le gasiti AICI.