vineri, 17 iunie 2011

Nu sunt NUTRITIONIST!


Pentru ca m-am cam supărat la ultima postare din cauza unor comentarii rautacioase, gratuite, din punctul meu de vedere, voi specifica acum, câteva dintre cărțile care m-au inspirat si mă inspira in lupata mea cu alimentatia nesanatoasa.
Acestea sunt cărțile pe care le am la capul patului, la propriu, nu la figurat, cărțile care au răspunsuri la intrebarile voastre si ale mele, de aceea ele ocupa un loc de cinste in noptiera mea.
Vreau sa intelegeti ca : NU SUNT NUTRITIONIST, sunt un simplu om ca si voi care încerca sa aibă un regim de viața sanatos, o femeie care vrea sa arate vesnic bine pentru soțul, copilul si publicul ei si nu in ultimul rând o mama care vrea ca fiica ei sa manance sanatos.
Din aceste motive eu am citit, am studiat mult si aici intra si informațiile pe care le-am luat de pe internet, de pe blogurile pe care vi le-am dat si voua.
Unele diete mi-au fost date de colege si prietene ca Nicoleta si Iuliana Luciu, Luminita Vatasescu, Adriana Nicolae si Anca Turcasiu.
Acum urmează sa insir cărțile pe care le am la îndemână atunci când scriu, atunci când nu am răspuns imediat la intrebarile voastre, atunci când vreau sa va dau sfatul cel mai bun.

Totul despre ALIMENTATIA SĂNĂTOASĂ de Radu M. Olinescu
203 retete de HRANA VIE de Mihaela Basoiu, Mihai Basoiu
Forever Young ( introducing the metabolic diet) Nicholas Perricone
Trăiesc, deci mă abtin de Dr Mihaela Bilic
Si noi ce mai mancam?de prof. Dr. Gheorghe Mencinicopschi
Retete vegane fără foc de Ligia Pop
Copilul vegetarian de Elena Pridie
Ayurveda pentru femei de Ernst Schrott si Cynthia-Lina Bolen
Ayurveda pentru viața de Vinod Verma
Face&Body by Marie Claire
Frumusetea se învață de Dana Sota
Aroma terapia, uleiurile in slujba frumusetii de Danielle Huard

Pup cu drag!