joi, 21 aprilie 2011

Paste fericit!




Dragele si dragii mei, vreau, in primul rând, sa va urez un Paste fericit. Fie ca aceste sărbători sa va lumineze viața si  sa va aducă Iepurasul tot ceea ce va doriți.
Se anunța vreme foarte frumoasa in ziua de Pasti, asa ca nu avem niciun motiv sa nu ne simtim si sa petrecem bine.
Atenție, nu uitati sa folositi si voi si copiii crema cu SPF!!!
Eu una, împreuna cu ai mei, Ruxandra si Alexandru, vom face prima zi de Pasti cu familia, iar a doua zi cu prietenii.
Azi, fac ouăle roșii, mâine cozonacul si pasca, asta dupa ce dimineata, duc copilul la tuns ca are saraca o claie de par in cap, iar sâmbăta mâncarea: friptura de miel, ceva pentru Ruxandra care nu va mânca miel, decât putin, fiindcă este o carne destul de grea, diferite salate, garnituri si drob din  soia, pentru mine. E o reteta noua, pe care vreau sa o fac, dar care nu vreau sa v-o dau pana nu o încerc pe propria-mi piele.
Sincer la toate aceste pregătiri, mă ajuta si soacra mea, mama lui Alexandru, deci nu sa nu va imaginati ca muncesc foarte mult. Atât cât ca se simtă miros de sărbătoare in casa. Probabil ca eu voi gati partea vegetariana.
Mâine mă duc sa cumpăr  si ultimele cadouri, niste mici atentii pentru fiecare membru al familiei.
Acum vreau sa va  dau câteva sfaturi, ca sa nu puneti pe voi niște kg nedorite in aceste 2-3 zile de sărbătoare.
Nu mancati mult, știu ca e greu, dar mancati putin din toate.
Aveti grija si la combinatii.
Dimineața mancati aperitivul, drob, brânză grasa, oua, cu verdeata, ceapa verde, usturoi verde si ridichi. Nu va feriti sa mancati multe legume, e voie...
 Apoi la pranz, sariti peste aperitiv, mancati direct  ciorba, friptura cu garnitura de spanac, legume la grătar sau salata. Nu piure de cartofi sau orez. Aceasta combinatie ingrasa.
 Dulcele cozonac si gustoasa pasca, pot fi mancate cu multă măsura. Dar tot ca o masa de sine statatoare. Stati măcar o ora, ideal 3 între masa de pranz si dulce. Asa ajutati ca digestia sa fie mai ușor de făcut pentru bietul nostru stomac. Mâine tineti post negru sau mancati doar fructe si sucuri de fructe. Încercati sa faceți ceva mișcare, poate un fotbal cu copilul sau volei asa de familie. Miscarea ajuta mult la digestie...
Acum ca v-am sfătuit rămâne sa ne auzim după sarbatori sa vedem cum am petrecut. Va pup cu mult drag!
Sarbatori fericite!