miercuri, 27 aprilie 2011

Cum stam cu greutatea?



Ce faceți? Cum va simtiti după sarbatori? Eu una m-am simțit foarte bine. Am stat in curte la soare cu familia, am mâncat, am alergat după catel si copil, am udat grădina ( am pus câțiva pomi pe o parte din teren) , am dormit la pranz cu Ruxandra, ce sa zic, Pastele perfect!
Voi ce ati făcut?
Acum insa, gata, trebuie sa trec la regimul meu alimentar, de viața, sanatos. Azi am băut green smoothie, nu am mai mâncat dulce si nimic nesanatos. Vacanța alimentara s-a terminat. Vreau de săptămâna viitoare sa tin o dieta anticelulita, sa încep sa mă dau cu autobronzant, sa-mi pregătesc picioarele, pentru fuste si pantaloni scurti. Dacă apuc, poate ca fac si putina plaja, in ore permise si cu factor de protecție.
Va recomand acum o reteta, o salata descoperită de mine de câteva zile si pe care vreau sa o impartasesc cu voi, acum ca am testat-o .
Ingredientele : rodie, salata verde, ceapa verde, muguri de pin ( ii găsiți la macelariile turcesti sau arabesti) si patrunjel. Topping de miere cu otet si ulei de masline. Se amesteca toate ingredientele si se mănâncă rece si proaspata. E foarte buna.
Va pup si revin cu alimentele minune pt cura anticelulita de care va vorbeam, dar sa mă gândesc exact, sa mă documentez si sa mai cer o părere, doua, specializată pe subiect. Apoi pregătită bine, va povestesc si vouă ce si cum sa facem sa avem picioarele perfecte in vara asta.