vineri, 1 aprilie 2011

Ce creme mai folosim!


Vreau sa va atrag atenția ca odată cu schimbarea temperaturilor se schimba si crema de fata. In primul rând ea trebuie sa aiba factor de protecție, minim 15, trebuie sa fie hidratanta si dacă aveți un ten normal, mixt sa fie lejera, nu vrem sa aratam ca si cum ne-am dat cu ulei pe fata.
Va recomand chiar produsele pe care le folosesc eu acum, asa ca puteți avea încredere, le-am testat de vreo 2 saptamâni si sunt ok.
Dimineața, chiar când mă trezesc, mă demachiez si mă dau cu apa termala, iar apoi aplic crema de ochi de la Roche-Posay hydraphase si dau cu crema de fata din aceeași gama Roche-Posay hydraphase rich. Înainte sa ies din casa mă dau cu Avene Hydrance optimale spf 20. Peste aceasta crema puteți aplica machiaj dacă vreți si e cazul. Eu am nevoie de hidratarea intensa a tenului, de aceea dau cu ambele creme, voi puteți alege una dintre ele dar dacă alegeți doar la Roche-Posay atunci va trebuie neaparat un fond de ten cu factor de protecție.
Mai fac ceva in aceasta perioada, curat tenul, adică fac zilnic timp de aproximativ o luna (nu recomand acest procedeu decât pana in mai sau pana la 15 mai) un gomaj, cu ajutorul unei creme. Iar va spun ca eu o folosesc de aproape o luna si nu am avut niciun fel de reacție adversa, decât reacțiile normale specificate pe prospect. Crema se numește Glyco-A de la ISIS si face un fel de peeling chimic, dar nu foarte agresiv. Primele doua saptamâni se recomanda folosirea ei la doua zile, apoi zilnic pana se termina crema. Eu una nu prea am avut nicio reacție decât ca tenul meu arată mai curat si mai limpede, dar o prietena de a mea care a folosit crema, la inceput s-a inrosit apoi s-a cojit foarte mult, dar tenul ii arată si ei acum mult mai bine.
Dacă va hotărati sa folositi aceasta crema va trebuie neaparat ziua factor mare de protecție, altfel riscati sa faceți pete pe fata de la soare. Aceasta crema o aplic seara înainte de culcare si in jurul ochilor dau tot cu crema de la Roche-Posay hydraphase.
Ingrijirea saptamanala cu masti hranitoare si hidratante nu trebuie sa lipseasca, iar despre asta am tot vorbit asa ca știți cum se face si cu ce.
Sa nu uitam ca pielea este cartea noastră de vizita. Va pup dulce!