miercuri, 30 martie 2011

Si totusi e primavara!


Aud in jurul meu de câteva saptamâni bune, o grămadă de lume vaitandu-se de vremea aceasta schimbatoare, de temperaturile scăzute si de faptul ca soarele întârzie sa apara. Recunosc sincer ca si eu nu de putine ori m-am numarat printre aceasti oameni nemulțumiți de aceasta vreme.
Si totuși e primavara, dar pentru ca de ceva ani noi nu am mai avut nici toamna si nici primavara, am uitat cum se manifesta aceste anotimpuri. Sau poate ca nu am uitat si noi am devenit mai irascibili, mai sensibili, mai bătrâni. De ce zic asta? Pai într-o zi venind pe jos de la teatru am întâlnit doi îndrăgostiți care se sarutau cu mult foc afara, într-o zi extrem de mohorata, la 6-7 grade nu mai mult. Asa mi-am dat seama ca am uitat sa apreciez si vremea aceasta care are si ea farmecul ei, care odată nu mă deranja, ba mai mult era un motiv in plus ca partenerul sa mă țină mai strâns in brate, ca indiferent de ce temperatura era afara in suflet era cald si bine.
Asa ca hai sa facem pace cu aceasta primavara, sa profitam de ea, si sa ne bucurăm de lucrurile frumoase care totuși se întâmpla in viața noastră.
Va pup cu drag!