vineri, 25 martie 2011

In sfarsit H&M in România


Am fost invitata la marea deschidere a magazinului H&M de la Unirea Shopping Center. Cum sunt o femeie care se respecta, nu puteam lipsi de la acest eveniment asa ca mi-am luat o prietena cu mine, căci sotu' fuge când vine vorba de shopping si am plecat direct de la repetitie la deschidere.
Cât așteptăm H&M si uite ca a venit.
Evenimentul, frumos, foarte frumos organizat, cu un covor rosu, cu reflectoare, cu aperitive care arătau foarte bine si cu o noua colectie H&M. Când m-am văzut acolo, reflexul romancei disperate care a ajuns la H&M-ul de pe Mariahilferstrasse din Viena, a început sa umple geanta cu haine. Pentru câteva ore am uitat ca sunt in România si pot veni si mâine sa cumpar si uite asa am cumpărat ca disperata si pentru mine si pentru copil.
Nu am apucat sa beau niciun pahar cu apa, abia la coada la casa de marcat am apucat sa mă uit in jur, sa mai fac o conversatie sa mă bucur de magazinul acesta cochet, plin de oameni fumosi, gatiti pentru eveniment, fete si băieți amabili si atenți la clienti ca totul sa fie perfect. Totul arata impecabil.
Asa ca va invit sa vizitati acest magazin H&M, care se deschide de mâine in București.
Shopping plăcut!