miercuri, 16 martie 2011

O zi la teatru cu puiul meu

Probabil ca știți, sunt si actrita angajata a teatrului Ion Creangă din București, un teatru cu spectacole pentru copii. Asa ca Ruxandra este o norocoasa si din punctul asta de vedere.
Pana acum am mai fost cu ea la teatru. De la 6 luni merg cu ea la spectacolele teatrului dedicate copiilor cu vârste cuprinse intre 0-3 ani, spectacole foarte interesante la care o sa fiti surprinsi cum un copil atât de mic poate fi atent si chiar activ la povestea de pe scena. Pe Ruxandra am mai dus-o si la "Albă ca Zapada si cei 7 pitici" spectacol care este pentru copiii mari, peste 3 ani, dar am încercat. Nu a rezistat pana la final, dar cum mama are "pile" am dus-o in culisele teatrului unde a cunoscut personajele personal. A fost pentru ea foarte emotionant, sa se imbratiseze cu Albă ca Zapada, cu Regina, piticii si nu in ultimul rând cu Printul.
Acum am zis ca e rândul sa mă vadă si pe mine jucând, asa ca in weekend am fost împreuna la spectacolul Pinocchio, unde am si eu un rol mic. Bineinteles ca nu a rezistat in sala pana la finalul piesei, spectacolul fiind greu pentru ea, dar culisele au fascinat-o iar. De data asta, ne-am îmbrăcat amandoua in personaje si ne-am jucat in cabina, de-a actritele. I-a plăcut foarte mult, am uitat si de ora mesei, de somn si ne-am tot admirat in oglinzile cabinei.
Finalul este ca am avut o zi frumoasa petrecuta împreuna la " servici la mama". Ajunse acasa, i-am povestit lui Alexandru cum a fost la teatru si cât de bine s-a simțit Ruxandra.

Acum nu ne rămâne decât sa speram ca pe viitor v-a imbratisa meseria de avocat...