sâmbătă, 8 iunie 2013

Sunt foarte mandra de sotul meu...


 -TIFF 2013





Cei care ati dat like paginii mele oficiale de facebook stiti deja ca am fost intr-o mini vacanta la Transilvania International Film Festival Cluj-Napoca -Tiff.

O numesc vacanta pentru ca in aceste 3 zile, am vazut filme, am fost la lansari de dvd-uri, m-am  plimbat si nu in ultimul rand am petrecut....

Nu am mai fost la acest festival din "tinerete", deci parca am dat timpul inapoi.

Insa ceea ce a fost nou pentru mine acum este faptul ca mi-am reamintit cat de important este Alexandru Papadopol ca si actor.

Filmul LOVE BUILDING este un lungmetraj produs de actoriedefilm.ro, reprezentat prin cei trei prieteni si buni actori Dragos Bucur, Dorian Boguta si Alexandru Papadopol.

Acest film a luat premiul publicului la Festivalul de Film de la Bucuresti, iar acum este iar in competitie.

Cei trei producatori sunt si protagonistii filmului pe care trebuie sa mergeti sa-l vedeti, cand va fi distribuit in cinematografe la toamna.

Din 2014 va putea fi vazut pe  HBO, iar din 2015 pe PROTV.

Pentru acest lucru, acesti baieti merita felicitari!



 

Insa ceea ce am mai vazut aici si nu are legatura cu filmul acesta, este respectul si admiratia pe care oameni importanti din lumea internationala a filmului le au pentru Alexandru.

Asa zisul Papi a avut anul trecut un an foarte bun, a jucat in doua filme de lungmetraj despre care veti auzi cu siguranta si o premiera la unul dintre teatrele importante de pe Calea Victoriei din Bucuresti - Teatrul Odeon.

La teatru il puteti vedea in spectacolul "Liniste,sarut ,actiune", din toamana in "Love building" si mai sunt surprize pentru voi, pe care probabil ca le veti afla in curand...




Am multe sa va povestesc de la acest festival si o voi face pentru ca poate sunt printre voi oameni care vor sa stie si lucrurile frumoase si adevarat importante,  care se intampla in Romania.

Va invit la teatru si la film !