duminică, 9 iunie 2013

Masca hranitoare pentru interior...


-un detox usor de revenire

 
 
 
 

Aceasta vacanta scurta la Cluj a fost foarte frumoasa, creativa, plina de distractie, dar si obositoare.

Aceste multe vizionari de filme, lansari de dvd-uri si discutii interminabile despre arta, au fost insotite de alimentatie multa, nesanatoasa si nopti nedormite.

Toate acestea isi pun amprenta pe noi, mai ales daca nu ii dam un timp corpului sa se refaca.

Si cand spun timp, ma refer la tot atatea zile de repaus cate zile am "hoinarit".

 

Dar ce intelegem prin repaus. Odihna, dar nu neaparat somn ci alimentatie usoara, sucuri de fructe si legume, smoothieuri verzi cu multe vitamine, apa multa pentru a scoate toxinele din corp.

Atunci cand suprasolicitam corpul ne dam si digestia peste cap si la fel rinichii au de suferit.

Deci e nevoie sa-i dam corpului timp de refacere.

Este foarte important acest lucru.

De exemplu daca  ai fost o noapte in club, a doua zi asculta muzica clasica sau de relaxare, bea muuulta apa si mananca fructe.

 

Un exemplu concret sunt eu, care de azi trebuie sa ma refac.

Azi, pentru ca a fost duminica, am  ascultat   Franz List, am stat cu Ruxandra de vorba, am dormit cu ea la pranz, am inceput o carte noua  "Femeia alba pe bicicleta verde" si am mancat sanatos.

Mancat e mult spus pentru ca am baut doar sucuri de fructe.

Maine vreau sa-mi cumpar cirese pe care sa le impart in 3 mese si asta sa fie toata

mancarea mea pe ziua de luni.

 

Marti la fel 3 mese principale impartite astfel:

 

Dimineata: smoothie din banana, zeama de la o lamaie, 1l apa si frunze de spanac.

Toate bagate in blander si baute asa pe stomacul gol.

Iti dau energie pentru toata ziua. Daca simti nevoia mai adauga putina miere.

 

Pranzul va fi o salata mare cu ceapa verde, castraveti din propria gradina, rosii, ardei gras si putina branza de capra...

 

Seara am sa  gatesc un peste cu legume la cuptor din care vom manca toti trei.

 

Nu uita ca si fata are nevoie de hranire si hidratare, asa ca tot azi mi-am facut o masca hranitoare cu produse apicole.

Reteta o gasiti AICI.

M-am grabit sa scriu postarea acum, poate ca va inspira si veti face si voi acelasi lucru din ultimele ore ale acestei minunate duminici.

Va pup!