luni, 10 iunie 2013

Poema un brand nou in viata mea...




Nu putine au fost intrebarile voastre vis-a-vis de hainele purtate de mine la festivalul de film de la Cluj.
Pe facebook-ul meu official eu v-am dat linkul brandului si am taguit pozele, dar poate ca nu am facut-o destul de vizibil.

Acum daca vad acest interes fata de tinutele mele o sa va marturisesc ca am facut o pasiune noua.
Tot pe mana prietenei mele Irina Musat am mers, care ma sfatuieste de deva timp, atunci cand am aparitii publice.
Ea mi-a recomandat acest brand POEMA.

La  petrecerea Viva 2013, la lansarea beautywater Q10, la premiera filmului "Love Building" de la Tiff, la lansarea DVD-ului "Marfa si banii", la premiera filmului "Domnisoara Cristina" de la Tiff , la toate aceste evenimente am purtat un singur brand POEMA.

Ma bucur ca v-au placut aparitile mele si va asigur ca preturile sunt ok, iar calitatea este foarte buna.
Daca doriti sa mai vedeti si alte produse de la acest brand de haine va invit sa vedeti pagina lor de facebook.
Va pup cu drag si maine vorbim iar despre alimentatie !