vineri, 7 iunie 2013

Frumusete si sanatate, la picioarele tale!






Sportul iti aduce, cu siguranta, sanatate si un corp de invidiat, insa cere sacrificii. Printre altele, recunosc ca am renuntat la o pedichiura eleganta in favoarea unor unghii scurte, pentru a evita posibilele probleme.

Cu toate ca am urmat pasii corecti pentru a nu avea un disconfort in timpul competitiilor, se pare ca dupa fiecare concurs simteam o durere intensa la unghia degetului mijlociu de la picior… asa ca am dat un search pe net sa vad ce poate fi.

Astfel am aflat de Onichomicoza sau ciuperca unghiei. M-am informat serios despre aceasta afectiune si am descoperit ca, intr-adevar, este generata adesea de sporturi precum inotul, joggingul sau fotbalul. Se pare ca este destul de ascunsa, insa la fel de raspandita, asa ca am incercat sa gasesc rapid si un tratament eficace.

Dintotdeauna, m-am numarat printre femeile care aleg cea mai frumoasa incaltaminte si nu neaparat cea mai comoda. Am pus stilul si eleganta inainte de toate, asa ca nu am dat niciodata importanta acestor dureri ale unghiilor.

Cu siguranta, de-acum inainte o sa fiu ceva mai atenta la aceste mici, dar importante detalii. Mai ales ca am citit ca in Europa si SUA intre 2% si 13% din populatie sufera de micoza unghiei, conform estimarilor, iar in Romania un studiu efectuat in aprilie 2013 ne arata ca 14% dintre românii din mediul urban au onicomicoza.

Voi ce ati face in locul meu sau ce ati facut pana acum… preferati incaltaminte frumoasa sau comoda?

Solutia este undeva la mijloc, trebuie sa gasim acele incaltari care sunt atat frumoase, cat si comode, mai ales atunci cand sanatatea noastra este in joc.

Pentru a trage un semnal de alarma, Kudika.ro lanseaza un concurs. Sunteti invitate sa intrati in competitie aici: Kudika.ro/baga-tipicioarele. Numele concursului mi se pare extrem de amuzant, asa ca va invit sa aflati mai multe detalii si poate…. chiar sa castigati! J

Cititi, spune-ti mai departe prietenelor si intrati in cursa pentru o pereche de pantofi!


Bafta multa!