miercuri, 5 iunie 2013

Mezoterapia neconventionala tine botoxul departe...





Ca si anul trecut, in aceasta perioada, am inceput sa fac cateva sedinte de mezoterapie fara ac, pentru fata.

Atunci am avut rezultate foarte bune si pe care le-am mentinut intregul an, printr-o sedinta lunara.

Acum insa, sunt intr-o perioada mai relaxata si timpul imi permite sa ma mai ocup si de mine.

Astfel ca mi-am facut cadou cateva sedinte de mezoterapie fara ac.

Nu pot spune ca aveam nevoie, dar sunt cateva riduri fine de expresie care imi dau batai de cap, asa ca le-am declarat razboi.

 

Mezoterapia fara ace - reprezinta o conceptie terapeutica relativ noua, eficienta, neinvaziva si nedureroasa prin care se introduc in structurile profunde ale tegumentelor diverse substante homeopatice, clasice si vitamine care conduc la imbunatatirea circulatiei sangvine si limfatice.

Principiul de baza il constituie utilizarea unui curent electromagnetic activator al metabolismului pielii.

Penetrarea substantelor active in mezoderm (stratul mijlociu al pielii) este facilitata prin intermediul curentului electromagnetic.

Mezoterapia se recomanda daca  aveti riduri, cearcane, cuperoza, acnee,leziuni pigmentare.

 

Mezoterapiafara ac este  o metoda complet nedureroasa, tratamentul constand intr-un masaj placut care ofera si relaxare totala.

 

Un tratament intensiv consta, in general, intr-o serie de 4 6 sedinte.

Insa nu este o regula in asta. Un tratament exact va fi stabilit pentru fiecare caz in parte in functie de problema, varsta si evolutie.

 

Din cauza ca am un ten sensibil, nu imi priesc toate tratamentele cosmetice.

Aceste sedinte de mezoterapie sunt printre putinele variante pe care le am atunci cand vreau ca tenul meu sa arate perfect.

Cand  am un eveniment important, cand plec in vacanta sau pur si simplu vreau un mic rasfat, aleg sa fac o sedinta de mezoterapie faciala.

Acum ca ne pregatim pentru un maraton de filme, caci joi vom pleca la TIFF 2013, simteam nevoia sa am un ten de "movie star".

O sa revin cu poze si postari de la Festivalul de film unde "Love Building", produs de actoriedefilm.ro: Dragos Bucur, Dorian Boguta si Alexandru Papadopol, este in competitie.

Sa le tinem pumnii!

 

Mai multe detalii despre mezoterapie :

 

SALON METAMORPHOSIS STYLE


 

Adresa: Str. Av. Petre Cretu nr. 74 - demisol, sector 1, Bucuresti (punct de reper Manastirea Casin)

Telefon: 0311.023.754 ; 0724.485.720