duminică, 2 iunie 2013

Distractie la MiniArtShow





Azi am avut primul eveniment organizat de mine in cadrul MiniArtShow.
Cred ca stiti deja ca aveam un vis, care  acum a devenit realiatate si usor, usor creste si se dezvolta foarte frumos.
Este vorba de proiectul meu pentru copii- MINIARTSHOW.
De exemplu azi am sarbatorit "Ziua copilului" printr-un eveniment de 90 de minute, eveniment "3 in1" cum l-am numit noi.
Am avut parte de pictura pe fata, animatie si jocuri, apoi a urmat spectacolul premiera " Tinkerbell si Peter Pan", un show foarte haios care i-a distrat si pe cei mici, dar si pe cei mari.
Nu a lipsit nici Hook cel nauc, care desi vroia sa faca doar rautati, s-a dovedit la fel de haios ca si ceilalti.
Dupa ce am vizionat spectacolul ne-am apucat cu totii de pictat cutiute frumoase din lemn, pe care copiii le-au personalizat.
Vremea a tinut cu noi si nu a fost nici prea cald si nici prea rece, soarele ne-a onorat cu prezenta lui, iar ploaia ne-a ocoloit, semn ca si soarele a vrut sa participe la evenimentul nostru.
Terasa de la Satya atat de frumoasa si primitoare a intregit evenimentul, pentru ca decorul este si el foarte important.

Pe mine nu ma veti gasi in poze pentru ca eu am fost fotograful evenimentului, insa va prezint echipa mea, de care sunt foarte mandra.
Sunt tineri actori, plini de viata si initiativa pe care ma bucur sa ii am alaturi:
Mihaela Druta- Izzy
Andrada Pascu- Tinkerbell
Ciprian  Niculae -Peter Pan
Daniel Marcu- Capitanul Hook

Va asteptam cu mare drag si saptamana viitoare sa ne distram si jucam impreuna.
Ne gasiti pe : www.miniartshow.ro
Facebook: MiniArtShow
Detalii: miniartshow@yahoo.com
Tel:0749419999