sâmbătă, 1 iunie 2013

Eveniment beautywater Q10






Joi seara am fost invitata la un eveniment special si anume, o lansare de apa care te face frumoasa, atunci cand o bei.
Curioasa nevoie mare am dat curs invitatiei, desi eram cam obosita dupa party-ul de la Viva. Dar daca era vorba de ceva care sa ma faca mai frumoasa trebuia sa aflu mai multe detalii.
Mi-am luat o rochita galbena de la POEMA, brand pentru care am facut o pasiune, explicabila, daca intrii pe pagina lor si am plecat la eveniment.
Am ajuns intr-un restaurant cochet, am fost intampinata cu aceasta sticla argintie, foarte atragatoare, dar pe care nu am baut-o cum am ajuns pentru ca vroiam sa stiu cat mai multe despre continut.
Am aflat ca aceasta beautywater a fost premiata pentru inovatie, pentru ca dispune de prima forma solubila de coenzima Q10, care confera cea mai mare biodisponibilitate ( absorbtie rapida in celula, actiune imediata), fapt dovedit stiintific.
Aceasta inovatie s-a nascut din dorinta de a ajuta corpul sa absoarba cat mai repede si mai bine coenzima Q10, mult mai eficient decat  ar face-o din alte forme: tablete sau produse cosmetice, aplicate local.
Ce se intampla daca bem beautywater Q10:
- Creste protectia impotriva efectelor nocive UV.
-Imbunatateste aspectul pielii dupa urmarea curelor recomandate.
- Este hidratanta si energizanta.

O gasiti pe www.beautywater.ro  cu mai multe detalii si informatii.
Eu am zis sa va aduc la cunostinta ceea ce am aflat si eu, iar daca ma hotarasc sa fac vreuna dintre curele recomandate, promit sa va scriu rezultatele.
Ce parere aveti voi despre aceasta apa a frumusetii si daca ati auzit sau consumat asa ceva pana acum scrieti-ne aici, pentru ca noi cele care abia acum am aflat  de ea, sa stim cat mai multe.
Va pup cu drag!