vineri, 31 mai 2013

Viva Party 2013




In fiecare an onorez cu drag invitatia celor de la Revista Viva, de a participa la petrecerea aniversara.
Dar pentru ca e un party important pentru mine, ma pregatesc destul de intens pentru aparitia pe "covorul rosu"
Inca de luni am fost la Metamorphosis Style la salon sa fac o sedinta de mezoterapie neconventionala.
Mi-am hranit tenul cu un cocktail de vitamine care sa-mi dea stralucire.
Dupa parerea mea machiajul perfect este un ten perfect.
Dupa vizita de la salon m-am gandit si la ce as vrea sa port in acea seara.
Imi trebuia o tinuta eleganta, dar in care sa ma simt foarte bine.
La recomandarea prietenei mele Irina Maria Musat am ales o rochie alba POEMA, superba, vaporoasa si cu un aer romantic.
Pentru ca sunt bronzata, dupa cateva sedinte de plaja in curte, albul acela imbraca foarte bine pielea .
Acum ca stabilisem si rochia mai ramaneau accesoriile.
 Am ales sa port niste cercei candelabru iar plicul mi l-am comandat de la Issabel Lombardi, un brand nou de posete unicat, handmade.
Pantofi Ana Parvan, facuti tot la comanda cu un calapod  comod, pentru ca aceasta petrecere sa nu se transforme intr-un cosmar.
Mi-am programat si ora la coafor  si astfel am terminat cu toate detaliile.
Miercuri cand eram gata sa ies din casa Ruxandra si Alexandru mi-au spus ca sunt foarte frumoasa.
La petrecere m-am intalnit cu multi dintre colegii si prietenii mei, Adela Popescu, Ivona Nenu, Issabel Lombardi, Nicoleta Luciu, Adina Galupa, Andreea Patrasu, Dana Nalbaru...
Am socializat, am mancat si inghetata si apoi ne-am intors acasa, foarte tarziu pentru ca a doua zi aveam spectacol la teatru, dimineata.
Simteam nevoia de un astfel de eveniment la care sa ma simt frumoasa si speciala.
Aveti cateva poze de la party Viva 2013

Rochie: POEMA
Plic: Issabel Lombardi
Pantofi :Ana Parvan-