duminică, 19 mai 2013

Prima medalie




- o experienta foarte frumoasa

Stiti ca incepand cu 1 ianuarie mi-am pus pe alergat si iata ca nu m-am dat batuta.
Azi dimineata cand am ajuns la ora 8:45 in Piata Constitutiei, m-am simtit, poate pentru prima data in Romania, ca intr-o tara civilizata.
Erau multi alergatori si sustinatori, toata lumea se incalzea si se pregatea pentru competitie, iar atmosfera era foarte frumoasa.
Insotita de mica mea familie, Alexandru si Ruxandra,  ne-am intalnit cu prietena mea Laura si cu familia ei.
Noi doua urma sa alergam impreuna in cursa de 10.500m.
Eram amandoua emotionate. Amandoua pentru prima data participam la o astfel de competitie.
Apoi au inceput sa vina toti alergatorii, peste 5000 de inscrisi la diferitele probe.
Nu ma asteptam la un numar asa de mare de alergatori, insa ce m-a impresionat a fost, sectiunea concurentilor cu dizabilitati si cursa copiilor.
Cu totii, cu mic cu mare am ales sa facem sport si sa traim sanatos.
Imi pare rau ca nu am inscris-o si pe Ruxandra in cursa de 1000m pentru copii, dar ma bucur ca am adus-o cu mine, ca m-a aplaudat si a fost foarte incantata de medalia mea.
Sper astfel ca voi trezi in ea o dorinta de a face sport, nu neaparat de performanta, dar constant, toata viata.
M-am intristat sa vad ca pe margine erau foarte putini sustinatori.
Poate ca incet, incet vom fi si noi mai activi si mai prezenti la asftel de evenimente, sanatoase pentru trup si suflet.
Acum ca am terminat cu asta urmeaza un triatlon, la care ma bate gandul sa particip in aceasta vara, tot aici in Bucuresti, insa am nevoie si de antrenamente cu bicicleta.
Imi doresc ca in toamna, pe 6 octombrie sa pot face cei 21 de km, iar la anu' maratonul.
Felicit toti participantii, felicit toti organizatorii.
Multumesc celor care au fost alaturi de mine familiei, prieteni, apropiati si nu in ultimul rand,  va multumesc voua celor care m-ati incurajat si m-ati sustinut virtual.
Va pup si data viitoare poate ca ne strangem si mai multi ;)