marți, 5 martie 2013

Atelier pentru cei mici -Mozaic intortocheat



Inspirata de micuta mea Ruxandra, care este fascinata de tot ceea ce sclipeste si straluceste, m-am gandit ca ar trebui sa fac un atelier pentru cei mici in care ei  sa poata folosi pietre cat mai sclipitoare, margele, scoici si tot felul de alte accesorii care in mod normal nu le-ai da unui copil sa se joace.
Modelatul este iar alta pasiune a copiilor. Tuturor le place sa se joace cu plastilina, lut sau alte paste pentru modelat.
Astfel mi-a venit ideea de a combina tot felul de accesorii colorate si diferite cu lut.
Pentru ca acesta din urma contine apa si nu are aderenta vom folosi si lipici pentru a fixa toate materialele pe el.
Chiar azi am fost la cumparaturi pentru acest atelier si am luat, zic eu cam tot.
Margele, pietre, scoici si tot felul de alte accesorii, lut, unelte de lucrat cu acesta si lipici.
Ce va iesi, nu stiu, dar sunt sigura ca ne vom distra copii si parinti, ca de fiecare data, iar lucrarile vor fi toate un " Mozaic intortocheat".
Va astept cu mic cu mare sambata la ora 11:00 la Hobby Cafe sa ne distram si sa creem impreuna lucrari de care ne vom aminti toata viata.
Inscrieri: miniartshow@yahoo.com
0749419999
Detalii: www.miniartshow.ro
Pagina de facebook: MiniArtShow