luni, 4 martie 2013

Antrenamentele pentru semimaraton continua


Chiar daca nu v-am mai scris nimic despre antrenamente, asta nu inseamna ca m-am lasat pagubasa.
Alerg de 4 -5 ori pe saptamana, adica de luni pana vineri, in weekend fac pauza.
Am ajuns sa alerg in jur de o ora fara nicio problema si in acest timp fac intre 8-10km, in functie de viteza cu care alerg.
De la antrenament la antrenament fac progrese si imi place mult cand alternez alergarea rapida cu cea usoara.
Sunt foarte mandra de mine si chiar daca inca mai e drum lung pana la semimaraton sunt foarte increzatoare in mine si in fortele mele.
Am alergat si m-am tinut de antrenamente indiferent de vremea de afara si sunt mirata ca desi am alergat pe ninsoare, ceata, ploaie si frig nu am racit nici macar putin.
Am inceput sa iau si niste suplimente alimentare, naturale de la Salus-Schonenberger, despre care o sa va dau mai multe detalii, data viitoare.
Va invit la sport in aer liber si credeti-ma ca nu veti regreta. De cateva zile e asa frumos afara, iar alergarea pe astfel de vreme este o adevarata placere.
Hai la sport ca sa ne facem picioarele frumoase pentru rochitele vaporoase de vara!
Va pup!