sâmbătă, 2 martie 2013

Fond de ten bio - SLA PARIS

Este foarte important ca in acest sezon, inca rece si cu adieri de vant, sa folosim putin fond de ten si cat mai putina pudra.
Machiajul meu zilnic este crema de zi, apoi aplic fondul de ten . Pielea mea are o tendinta de uscare atunci cand e frig afara.
Pentru ca in nenumarate randuri m-ati intrebat despre ce fel de fond de ten folosesc, m-am decis azi sa va scriu de fondul de ten bio de la SLA PARIS.
Acesta are o formula bogata in principii active hidratante, confera tenului o acoperire extraordinara, naturala si are actiune antiimbatranire. Ingrediente ca: untul de Shea, despre care v-am mai scris cat de bun este pentru pielea noastra, extract de caise si ulei de Macadamia vin sa hraneasca pielea si sa o protejeze de frigul de afara.
Nuanta mea acum ca nu sunt bronzata este : bej roz, dar gasiti si alte nuante care sa se potriveasca fiecareia dintre voi.
Daca doriti ca fondul dumneavoastra de ten sa fie bio, atunci faceti o vizita magazinului ORGANIK si veti gasi acolo diferite produse dintre care unul sigur vi se potriveste.
Va pup!
Nu uitati de concursul care va ofera un voucher de 100 de roni din care sa va faceti cumparaturi in magazinul ORGANIK.
Mai multe detalii AICI.