joi, 31 ianuarie 2013

Alergare in aer liber- ambitie-sanatate-pasiune



Sunt in a cincea saptamana de pregatire pentru semimaratonul din primavara si totul devine mai greu, dar mai interesant si mai provocator.
Antrenamentele sunt mai multe cele de alergare in aer liber si indiferent de program si vreme, ele trebuie facute.
Aceasta gandire sportiva ma educa foarte bine si se gaseste timp intotdeauna pentru a-mi termina antrenamentul.
Ca sa vedeti ca nu este imposibil o sa va scriu programul meu, astfel poate ca va motivez si pe voi si ma veti insoti in aceasta "lupta".
Dimineata la ora 8:00 o duc pe Ruxandra la gradinita, apoi alerg in parc de la 8:30 la 9:30. Incalzire 10 min. alergare 40 min. si stretching 10 min.
Apoi fac un dus, dar nu acasa ci la o sala unde am abonament si este in zona, iar apoi la munca. Depinde ce am in acea zi: repetitii, atelier, ore de actorie...
La ora 17:00 o iau pe Ruxandra de la gradinta si sunt mama si sotie pana seara cand ma culc.
Nu este foarte greu si alergatul imi da o stare buna.
Insa antrenamentele vor fi din ce in ce mai grele si atunci sa ma vad daca mai fac fata.
Ce e drept ca uneori, in functie de antrenament, simt o oboseala in picioare cam 2-3 ore, dar usor, usor imi revin.
Am si o veste buna, am mai slabit 1kg desi nu mai am nicio restrictie la mancare.
Ma tin doar de un regim alimentar sanatos.
Pana data viitoare poate ca imi dati vesti ca v-am injectat cu microbul alergarii si ma insotiti!
Pup