sâmbătă, 5 ianuarie 2013

5 ianuarie -Ziua cantarului


Azi dupa cum stiti .....m-am cantarit. Rezultatul nu a fost unul foarte bun, dar ceva, ceva am slabit. 800g am dat jos in 4 zile de alimentatie usoara, fara infometare.
Imi doream sa slabesc un kg, mai ales ca am si facut sport in aceasta perioada, dar e bine si asa.
De azi, insa, voi fi ceva mai stricta, voi manca tot cam aceleasi lucruri, dar voi umbla la cantitate.
Portiile vor fi ceva mai mici.
De luni imi voi relua alimentatia , post miercurea si vinerea iar lunea fara carne.
Nu voi mai scrie meniul meu zilnic, dar daca vreti sa va ajut sau aveti intrebari nu ezitati sa-mi scrieti pe pagina mea oficiala de facebook pe care o gasiti AICI. Eu o sa va ajut cu mare drag.
Atunci cand tinem dieta avem nevoie de sustinere asa ca eu sunt aici.
Va mai recomand sa beti ceai verde si sa luati spirulina naturala. Fie ca e sub forma de pastile sau pulbere, luati zilnic. O sa va ajute in lupta cu kilogramele in plus.

Reteta pe care v-o propun azi este aceasta. Este un mic dejun extraordinar.
Shake proteic cu banana raw vegan

Ingrediente:
o banana
30g miere
o lingurita de polen crud
30g caju inmuiat in prealabil minim o ora
200ml apa
Toate ingredientele se proceseaza in blender pana la omogenizare.
Pupici!