vineri, 4 ianuarie 2013

4 ianurie -Meniul de azi





Dragii mei, maine va fi ziua in care ar trebui sa ma cantaresc.
Asa fac eu. Dupa 4 zile de dieta ma cantaresc ca sa vad daca sunt pe drumul cel bun.
Stiti ca nu m-am infometat, am mancat binisor asa ca nu cred sa fi dat jos mai mult de un kg in aceste 4 zile. Nici nu imi doresc mai mult, pentru ca sanatos este sa dam usor jos, fara infometare si cu o alimentatie corecta.
In dimineata de azi am mancat un covrig, pe care mi l-a adus o prietena, care a citit ca vreau paine la prima ora.
Dupa 30 min. am mancat o felie din tortul sanatos de ieri ( vezi AICI reteta) si cafeaua mea mica cu mult lapte vegetal.
La pranz am mancat o ciorba de vacuta gustoasa cu ardei si cu smantana. O portie generoasa, dar fara paine.
Pe la ora 17-18 mi s-a facut foame si am mancat un ananas crud.
Pe seara o salata.
Salata contine: salata verde, rucola, telina spaniola, ardei gras rosu, praz si avocado.
Derssingul simplu : o lingurita de ulei de masline, zeama de la o lamaie, o lingurita de miere, sare si piper.
Astept idei daca aveti!
Va pup!