marți, 1 ianuarie 2013

1 ianuarie -Stop alimentatie proasta



Multi dintre voi, m-ati rugat sa va scriu o dieta acum dupa sarbatori.
Diete gasiti aici pe blog o gramada, insa m-am gandit sa va scriu un jurnal al dietei mele si bineinteles cateva sfaturi pe care sa le urmati in aceste zile.
Va recomand apa multa si mancare putina dar repartizata pe toata ziua in 3-5 mese.
De exemplu ....dimineata un iaurt cu cereale integrale, fara zahar (puteti indulci cu putina miere), pranzul si cina recomand sa contina cat mai putina proteina animala, mai ales ca sigur ati facut exces zilele acestea.
Exemple : ciorbe sau supe crema de legume, salate cu multe legume, verdeata si paste, sau lactate. Pastele nu trebuie evitate, dar combinate cu legume.
Gustari: un fruct, un baton de cereale, o mana de migale combinate cu fructe uscate.
Intre mese pauza de minim 3 ore.
Asigurati-va ca nu ati depasit1000- 1500 de calorii pe zi.

Ce am facut eu azi?
M-am cantarit... Jaleee mareeee, 3kg puse in 10 zile, grav foarte grav, dar nu este nimic daca ma opresc azi.
Mi-am inceput ziua cu un pahar de apa si o lingura de sare amara.
Ce efect are aceasta si la ce ajuta cititi AICI.
Am mancat azi noapte enorm de mult, asa ca nu mi-a fost foame la micul dejun.
La pranz am mancat o salata de fructe dintr-un kiwi, o banana, o mandarina un pumn de migdale si ananas.
Nu am mancat-o pe toata, doar un castron mic.
Seara as vrea sa mananc un orez bulgaresc, orez cu legume, dar si cu bulion, facut ca o mancare.
Nu vreau sa ma infometez pentru ca nu e bine, dar vreau sa revin usor -usor la o alimentatie echilibrata.
Azi am fost harnica si am facut si o ora de sport acasa, deci sunt foarte mandra de mine.
Daca o tin asa ,in 2 saptamani o sa scap de toate" problemele".
Pentru cine are nevoie de sustinere si de ajutor moral eu sunt aici si va raspund cu drag la toate intrebarile.
Haideti sa dam jos " raul" pe care l-am pus pe noi.
Va puuup!