duminică, 30 decembrie 2012

Meniul nostru de sarbatori



Anul acesta, mai mult ca in alti ani, am avut pe masa de Craciun o varietate de produse raw vegane, pe care va pot spune cu mana pe inima mi le-au laudat mai toata lumea.
Pe langa friptura, sarmale, ciorba si salate traditionale, din bucataria romaneasca, am avut si sarmale, salate, dulciuri si alte preparate raw vegane.
Va pot spune ca am avut multi invitati la noi acasa si au fost mirati de cat de gustoase au iesit acestea.
Pe primul loc au fost sarmalele gatite fara foc. Toate fetele care mi-au trecut pragul mi-au cerut reteta. Apoi pe al doilea loc au fost dulciurile. Tortul meu cu ciocolata a fost un deliciu pentru toata lumea.
Am ales sa introduc anul acesta mai multe preparate vegane si raw vegane pentru ca sa am alternativa la mancarea traditionala, atat de grasa si sa pot manca linistita cot la cot cu ceilalti, fara sa ma gandesc la kilogramele in plus.
Va pup si aveti mai jos reteta si poze cu sarmalele mele raw vegane.
Ingredeiente compozitie:
-250g nuca hidratata ( o lasati la inmuiat cel putin 10 ore)
- o ciuperca
-3 fire de ceapa verde
-un morcov
-patrunjel 3-4 fire
-o lingura de hrisca hidratata 6-8 ore
- cimbru
-sare
-nucsoara






Preparare:
Se pun toate in robotul de bucatarie. Eu le-am bagat in Thermomix si le-am maruntit foarte putin.
Se ia foaia de varza murata si se impacheteaza.
Pe margine am ornat cu varza murata taiata marunt si cuburi de rosii in bulion.
Pofta buna!