miercuri, 2 ianuarie 2013

2 ianuarie -Meniul de azi

Dimineata: un shake cu lapte de soia cumparat, fara zahar, o banana, o lingurita de polen crud si putina miere

Pranz: o punga de mixt de salata cumparata la care am mai adaugat praz si cartof fiert in coaja.
Sosul a fost cam greu, dar am zis ca la atata austeritate merit si eu un dressing mai bun :D
2 galbenusuri, o lingura de mustar, 30g otet, 120g ulei, 250g smantana si condimente: boia picanta, sare si zahar.
Se face ca o maioneza si este foarte gustos, nu foarte sanatos, insa...

Seara: supa crema de mazare . Ce buuun :)
Am facut reteta speciala pentru Thermomix pe care am gasit-o AICI .
A iesit foarte buna...
Maine vreau sa-mi incep ziua cu un suc de ananas. E super detoxifiant ;)
Voi ce ati mancat azi? Sper ca v-am inspirat!
Pup!