luni, 29 octombrie 2012

Retete sanatoase



Dupa un weekend cu multa mancare, merita si trupul meu macar o zi de odihna.
Acesta este, sa-i spunem, "secretul" meu pentru a ma mentine la o anumita greutate. Cand fac un exces a doua zi o iau mai usor.
Cantarul e cel mai bun prieten al meu. El imi spune intotdeauna adevarul.
Iata ce am mancat eu azi:

Mic dejun:
-o banana
-30 gr Caju inmuiat peste noapte
-un varf de lingurita laptisor de matca
-o lingura de miere
-scortisoara si vanilie dupa gust
-400ml apa
Toate ingredientele la blender... si gata.

Pranz:
Supa crema de rosii
- un borcan suc de rosii facut de mine asta vara
- 1-2 rosii
-un morcov
-o ceapa
-putin praz
-sare si busuioc dupa gust
Se pun la fiert ceapa, parzul si morcovul. Pentru a ingrosa supa, eu mai adaug si un cartof, apoi dupa ce au fiert se paseaza toate.
Se mai adauga rosiile crude, sucul de rosii, patrunjel si putina smantana si se blenduiesc impreuna.
Se poate pune si busuioc.
Apoi se mai da totul o data in clocot.

Cina:
Salata de patrunjel cu cuscus
-250 g patrunjel
-2-3 rosii
-un castravete
-5 linguri cuscus
-250 g apa calda
- un avocado
-zeama de la o lamaie
-sare si alte mirodenii.
Se pune cuscus-ul intr-un bol si se acopera cu apa calda.
Se taie marunt patrunjelul, rosiile se taie in cuburi, castravetele se rade in fasii, iar avocado se poate taia in cuburi sau se zdrobeste cu furculita.
Se amesteca toate ingredientele cu cuscus-ul umflat si se adauga zeama de la lamaie, sare si mirodenii.
Aveti aici 3 retete sanatoase si gustoase, deci pofta buna!
Pupici!