vineri, 14 septembrie 2012

Raftul meu din baie

Tot primesc intrebari de la voi despre produsele pe care le folosesc eu. Ei bine, iata o parte dintre ele. Zic " o parte" pentru ca in acest raft sunt cele mai des uzitate , mai am un dulap plin cu creme, sapunuri si uleiuri, in asteptare sa fie folosite mai tarziu.
Sunt o impatimita a cremelor si uleilor, iar ele nu imi lipsesc .
Pentru par folosesc uleiul de la Khadi, dar si combinatii de uleiuri ca Shea, cocos, ricin, jojoba.
Pentru fata folosesc crema cu acid hialuronic de la MesoAge si gelul transparent cu spf 30 de la Eco Cosmetics. Sa nu uitam de apa florala de albastrele de la Ladrome.
Seara folosesc uleiul de shea, uleiul de jojoba, crema cu migdale pentru ten sensibil de la Weleda.
Pentru corp folosesc seara uleiuri in diverse combinatii, uleiuri de la Akoma, pe pielea umeda, ca sa-mi lase o piele neteda si catifelata.
Crema de corp antivergeturi de la Babaria, cu rosa mosqueta si crema anticelulitica cu aloe vera nu imi lipsesc ( vezi codul PROMOIOG care iti aduce reducere de 10% la comanda). Ma dau dupa dus dimineata pentru ca intra repede in piele si ma pot imbraca fara probleme.
De curand am descoperit o alta gama de creme, ceva mai scumpe, dar despre care am auzit multe, insa stati sa le testez si apoi va scriu o parere sincera despre ele.
Va pup!