duminică, 16 septembrie 2012

Ultima mea pasiune: Incaltarile


De aproximativ jumatate de an am descoperit-o pe Ana Parvan, o doamna foarte draguta si talentata, care face incaltari la comanda.
De atunci merg iar pe tocuri si chiar tocuri foarte inalte pana la 13 cm, lucru pe care nu l-am mai facut de cand am nascut. Dar asta se intampla doar datorita calapodului comod si facut exact pentru picioarele mele... destul de dificile.
Port marimea 36.5, marime destul de greu de gasit, asa ca intodeauna am avut probleme in alegerea incaltamintei.
Acum chinul s-a sfarsit. Am gasit o mina de aur. Imaginatia nu are limite atunci cand intri in depozitul Anei si gasesti acolo piele de toate felurile si toate culorile, deci iata cum dressingul meu, usor, usor s-a umplut cu incaltari noi.
Acest secret nu puteam sa-l pastrez doar pentru mine, asa ca m-am gandit sa-l impartasesc si cu voi. Preturile sunt accesibile. Deci eu zic sa incercati, daca aveti nevoie de un pantof de toamna, sa-l faceti la comanda.
Va pupic!

Contact:
Ana Parvan 0766478162