sâmbătă, 2 iunie 2012

Mezoterapia conventionala (2)

Deja stiti ca m-am apucat de un tratament anticelulitic si nu numai, este si pentru fermitate , in zona coapselor si a fesierilor.
Saptamana trecuta am fost la o prima sedinta, despre care v-am povestit, iar saptamana asta am fost la cea de a doua.
M-am dus cu inima stransa acum, pentru ca stiam despre ce este vorba, dar spre surprinderea mea, a trecut ceva mai repede si parca nu m-au mai deranjat asa de tare intepaturile, desi Doamna Doctor Raluca Rosenberg, a coborat si mai jos, pe pulpa piciorului, pana la genunchi.
Rezultatele se vad deja, pe langa o piele mai ferma si ceva mai putina celulita, mi se pare ca m-am mai "tras", adica aripioarele mele, parca sunt mai mici.
L-am pus si pe Alexandru sa se uite si chiar si el este foarte incantat de rezultate.
Substantele utilizate in mezoterapie fac parte din categoriile antioxidantilor, enzimelor, vitaminelor, aminoacizilor printre care enumeram: Acidul  hialuronic , Vitamina C, Glutationul, Siliciul organic, Cafeina, etc.
Pentru mai multe detalii intrati pe siteul : www.metamorphosisstyle.com
Cea de a treia sedinta o voi face peste maximum 2-3 zile si de data asta promit sa fac niste poze.
Va pup !

SALON METAMORPHOSIS STYLE

Adresa: Str. Av. Petre Cretu nr. 74 - demisol, sector 1, Bucuresti (punct de reper Manastirea Casin)
Telefon: 0311.023.754 ; 0724.485.720 ; 0728.836.397
E-mail: andrea_ross99@yahoo.com