miercuri, 30 mai 2012

Lapte vegetal

V-am povestit despre dieta mea raw vegana, iar AICI gasiti diverse poze si chiar retete din sucurile si deserturile mele favorite.
De curand am postat o poza cu lapte de migdale si voi mi-ati cerut reteta.

Lapte de migdale:

- o cana migdale crude hidratate o noapte in apa( adica le lasati la inmuiat o noapte sau minim 8 ore)
- 6 curmale si ele lasate la hidratat o noapte
- indulcitor ( daca se mai simte nevoia)
- vanilie pudra 1/2 lingurita
-1,5 l apa

Apa de la migdale se arunca si pentru lapte se va folosi alta apa curata.
Curmalele hidratate se folosesc cu tot cu apa in care au stat peste noapte.
Totul se proceseaza la blender si se strecoara.
Daca vreti puteti sa combinati acest lapte cu o banana, scortisoara si cacao. Iese o bautura foarte gustoasa si sanatoasa.
Va pup, iar in urmatoarea postare va scriu impresiile de la sedinta nr:2 de mezoterapie ;)