duminică, 3 iunie 2012

Crema bio protectie solara inalta FPS 30, nuantata - Eco Cosmetics

V-am mai scris despre cremele pe care mi le-am achizitionat de curand pentru aceasta vara.
Pentru ca am niste pete maronii pe fata, pe care soarele mi le accentueaza, atunci cand nu folosesc factor de protectie, sunt nevoita sa-mi aplic in timpul zilei, o crema spf minim 30.
Dar am tenul mixt si in general am probleme in alegerea unei creme bune cu spf si care sa nu imi ingrase tenul.
Ei bine am descoperit aceasta noua gama de la Eco Cosmetics, pe care o gasiti AICI  .
Sunt produse bune, fara emisii de carbon, fara nanotehnologie cu un efect instantaneu dupa aplicare, ecran solar exclusiv din minerale si plante, fara filtre solare chimice, cu ingrediente naturale, rezistent la apa, VEGAN, fara coloranti, conservati si parfum sintetic, fara  parabeni, fara organisme modificate genetic, fara derivati din petrol, parafina, silicon.
Pe langa toate acestea crema aceasta este 2 in 1, adica are si nuantator, deci te scuteste de fondul de ten.
La tenul meu mixt cu tendinta de ingrasare, in aceasta perioada calda, crema aceasta este exact ceea ce imi trebuie, asa ca v-o recomand cu incredere.
AICI gasiti mai multe variante de creme cu spf organic, pe care sincer, le am cam pe toate.
Pupici organici cu spf ;)