joi, 7 iunie 2012

Crema naturala - Parfum de stele

De curand am descoperit un site cu creme naturale, home made: www.lia-delicii.ro
M-am gandit sa incerc una dintre creme, pentru a vedea cum sunt produsele.  
Mi-am ales o crema cu unt de shea, care stiti ca e bun la toate, deci si la tenul meu sensibil. Crema se numeste: Parfum de stele .

Imbina proprietatile de ingrijire ale untului de shea cu aroma irezistibila a florilor de iasomie. Ceara florala de iasomie protejeaza pielea si o calmeaza.
 Eu o folosesc ca si crema de noapte, mai ales dupa o zi lunga in care am stat cu machiaj si in praf mai toata ziua.
Se aplica in cantitati foarte mici (un bob de orez) pe tenul sensibil, afectat de factorii de mediu.
Are un miros foarte frumos si natural, care chiar ma linisteste inainte de culcare.
Pentru cele care sunteti in cautare de creme cat mai naturale, da-ti un tur si acestui site. S-ar putea sa va gasiti ceva interesant.
Pup cu drag!