vineri, 8 iunie 2012

7 ani de Tango

Ieri seara am fost la o petrecere mondena , dar una speciala, una in care si noi, mamicile am putut participa alaturi de copii. Nu de putine ori mi-am dorit sa onorez invitatiile la diverse petreceri mondene si nu am putut merge din cauza ca era prea complicat. Trebuia sa chem pe cineva sa stea cu Ruxandra, sau chiar ea ma ruga sa nu plec si sa stau sa ma joc acasa cu ea.
E greu sa pleci de langa copil, mai ales cand exista o legatura atat de stransa intre mama si fiica asa cum exista intre noi doua.
M-am bucurat cand am citit pe invitatia revistei Tango, ca e o petrecere in familie, iar cei mici pot fi alaturi de noi.
Ca de obicei m-am dus la Musat Studio si mi-am luat o rochie superba , roz, de printesa, cum spune Ruxandra, am luat copilul de la gradinita , am venit amandoua acasa, ne-am aranjat, machiat si am plecat, ca fetele, la party.
A fost foarte dragut, era acolo echipa Zurly cu o gramada de printese , zane, clowni care animau copiii asa ca si eu si Ruxandra am avut o seara placuta.
Salut aceasta idee de a face un party aniversar, monden cu familia si multumesc revistei Tango ca mi-a dat ocazia sa mai ies si eu in lume, aranjata si imbracand o rochie superba, dar alaturi de fetita mea.
As fi vrut sa va arat si poze, dar eu nu am apucat sa fac. Daca gasesc cateva poze, promit sa le postez.
Cu drag!