sâmbătă, 9 iunie 2012

BABARIA OLIVE OIL – CREMA NUTRITIVA DE CORP

De curand mi-am achizitionat aceasta creama de corp, pentru ca in ultimul timp, am pielea foarte uscata, mai ales pe gambe.
Am citit despre ea ca are la baza ulei de masline si am comandat-o de pe www.cosmeticebabaria.ro, de unde mi-am mai comandat si alte produse de care am fost multumita.
Am facut si codul PROMOIOG, deci am beneficiat si de reducerea de 10%.
Si voi sa faceti la fel atunci cand comandati ceva de pe acest site.
Crema are o textura placuta si sunt foarte multumita pentru ca imi lasa o piele hidratata si catifelata.
Uleiul de masline este bogat in elemente active cum sunt: Vitaminele A, B1, B2, C, D, E, K, fier, acizi grasi nesaturati 85%, acizi grasi saturati 15%, trigliceride si clorofila.
Datorita proprietatilor sale cosmetice ce le depăsesc pe cele din multe alte uleiuri de origine vegetala, poate fi considerat aur lichid pentru industria cosmeticii. Cand este imbogatit suplimentar cu Vitamina E proprietatile sale antioxidante sunt maximizate prevenind astfel aparitia de radicali liberi.

Eu recomand cu incredere aceasta crema care pe langa proprietatile sale hranitoare, este usoara si intra repede in piele.
Pentru voi cei care ati stat o zi intreaga la soare, este exact ceea ce va trebuie, pentru a nu ramane pielea bronzata si cu un aspect uscat, neplacut.
Cremuiala placuta :)