joi, 24 mai 2012

Mezoterapia conventionala (1) tratament anticelulitic


Acum un an, poate chiar doi, v-am povestit, cu lux de amanunte, despre injectiile pe care le-am facut pentru vergeturile de pe burta.
In termeni medicali se numea acel tratament mezoterapie conventionala homeopata pentru vergeturi.
Atunci am ales varianta homeopata, acum insa in disperarea mea de a scapa de celulita m-am decis sa incerc si mezoterapia conventionala ( adica cu ac) ca si tratament anticelulitic.
Am ales de data aceasta sa merg la salonul de frumusete Metamorphosis Style, unde am mai fost la un tratament facial de mezoterapie fara ac si unde m-am simtit in siguranta.
Doamna Dr. Raluca Rosenberg este un om minunat care sta si iti explica cu mare rabdare tot ceea ce inseamna mezoterapia conventionala sau nu si avantajele ei.
Ceea ce m-a cucerit la aceasta doamna a fost sinceritatea pe care a avut-o la prima noastra intalnire. Eu vroiam sa fac o sedinta de mezoterapie cu ac, iar ea mi-a zis ca nu este necesar inca acest tratament. Mi-a explicat atunci ce inseamna mezoterapia.
Am vorbit inca de atunci de un eventual tratament anticelulitic, dar abia acum mi-am luat inima in dinti si mi-am facut programare pentru asta.
Pe siteul  salonului : www.metamorphosisstyle.com veti gasi toate explicatiile medicale  ale acestui tratament, eu insa va voi spune ceea ce am simtit la fiecare sedinta si rezultatele pe care le-am avut.
In primul rand cand va apucati de un astfel de tratament trebuie sa faceti numarul de sedinte recomandat la un interval de 7-10 zile, altfel rezultatele vor intarzia sa apara.
La o prima intalnire cu doamna doctor veti stabili de cate sedinte este nevoie.
Un tratament intensiv consta, in general, intr-o serie de 4 – 6 sedinte pentru cel facial si o serie de 8 – 10 sedinte pentru cel corporal.
Un tratament exact va fi stabilit pentru fiecare caz in parte in functie de problema, varsta si evolutie.
Deci prima mea sedinta a tinut cam 15-20 de minute, zona tratata fiind coapse si fesieri.
Intr-o siringa destul de mare, dar cu un ac foarte fin, Doamna Doctor mi-a facut un cocktail cu diverse vitamine si minerale care imi va trata aceasta zona.
A inceput apoi momentul mai putin placut si anume intepaturile, care nu sunt dureroase, dar sunt ce e drept, cam enervante.
Dar asa cum spune proverbul "baba sufera la frumusete", asa am " suferit" si eu.
Dupa sedinta am simtit o usoara usturime in acea zona, semn ca solutia actioneaza, iar acum dupa 24 de ore se mai vad usoare urme de la intepaturile cu pricina.
Nu m-am speriat foarte tare asa ca peste 7 zile ma voi duce iar si promit sa va povestesc cu lux de amanunte ce am simtit, dar si despre rezultatele care ar trebui sa apara.
Va pup :)

Metamorphosis Style
Adresa: Str. Av. Petre Cretu nr. 74 - demisol, sector 1, Bucuresti (punct de reper Manastirea Casin)
Telefon: 0311.023.754 ; 0724.485.720 ; 0728.836.397
E-mail: andrea_ross99@yahoo.com