marți, 22 mai 2012

Ma pregatesc sa fiu iar raw


E mult spus ca o sa fiu raw vegana, dar asa cum stiti deja cam 30-50% din alimentatia mea este raw.
In mare parte dulciurile pe care le fac pentru micuta mea Ruxandra sunt 90% raw vegane, asa ca nu putea sa-mi lipseasca cartea Ligiei Pop " Deserturi pentru parinti si copii sanatosi".
Azi mi-a venit ultima mea comanda de alimente bio de pe www.veganlife.ro si pentru ca am folosit codul MAI12VLIG5 am beneficiat si de reducerea de 5%.
Deja stiti ca si voi puteti beneficia de aceasta reducere, doar ca trebuie sa faceti codul.
Retetele din carte sunt multe si par gustoase. Dupa ce am rasfoit cartea mi-am dat seama ca mai trebuia sa-mi comand si alte produse, dar o sa o fac saptamana viitoare, dupa ce citesc cartea mai bine, ca sa nu ma mai trezesc ca imi lipseste ceva.
Pana atunci va scriu o reteta pe care chiar vreau sa o incerc azi :)

Inghetata de ciocolata si cirese

Ingrediente:
150g nuci caju
200g cirese
50g unt de cacao sau de cocos
50g cacao raw
Miere sau alt indulcitor natural
1 l apa
Toate ingredientele se vor procesa la blender cu viteza mare. Se pastreaza la congelator.
Va pup :)