luni, 13 februarie 2012

Crema hidratanta cu migdale pentru ten uscat - Weleda, o crema buna pentru un ten sensibil

Deja stiti ca am tenul foarte sensibil. Adica, acum tenul imi arata bine si din varii motive, ma pot trezi cu pielea iritata si rosie.
Nu intotdeuna stiu de ce se intampla asta , dar am descoperit de curand o crema foarte buna, care isi face efectul aproape instantaneu.
Este vorba de crema hidratanta cu migdale pentru ten uscat de la Weleda, o firma germana de cosmetice bio.
Exista si varianta pentru ten normal si mixt, dar la gerurile de afara, eu va recomand prima varianta.
E o crema hidratanta ideala pentru tenurile sensibile si merge foarte bine si ca baza de machiaj.
Eu acum o folosesc seara ca sa-mi calmeze tenul rosu si iritat pana a doua zi
Deci voi cele care cautati o crema buna, hranitoare si hidratanta, pentru un ten sensibil, eu zic sa o incercati si pe aceasta. O sa va placa foarte tare, cu siguranta.

Despre crema:

Produsele gamei cu migdale au fost special dezvoltate pentru tenul sensibil și nu conțin parfum. Conțin ulei organic de migdale ce ajută la refacerea echilibrului lipidic natural al pielii și stimulează stratul său protector. Ingredientele naturale pure atent selecționate calmează pielea și reduc iritaţiile și roșeața.

Această cremă hidratantă susţine funcţiile de protecţie ale pielii sensibile.
• Calmează pielea
• Acţiune de hidratare intensivă și hrănire
• Poate fi folosită atât pentru îngrijirea de zi cât şi de noapte.

Produs testat dermatologic. NU CONȚINE materii prime provenite din uleiuri minerale, aditivi și parfumuri sintetice, coloranţi sau agenţi de conservare sintetici.

Crema hidratanta cu migdale -Weleda, o gasiti AICI

Va pup cu drag!

Pe mine ma gasiti si AICI