luni, 16 ianuarie 2012

Cum sa evitam excesul de piele dupa ce slabim dramatic (2) Cu ce ne hranim pielea

O sa va povestesc aici cu ce m-am uns in timpul sarcinii.
Cand am ramas gravida, nu eram asa de cunoscatoare, in ale uleiurilor, ca acum. Asa ca in aceasta postare, va voi da si alte produse pe care le recomand in sarcina si dupa nastere, dar si produse care va ajuta daca vreti sa slabiti mai multe kilograme si vreti ca pielea vostra sa nu se lase.

Dimineata ma ungeam cu o crema de la Mustela, o crema care mi-a facut cu ochiul in farmacie, o crema destul de grasa, cu care imi dadeam doar pe sani si pe burta. Pe restul corpului ma ungeam cu unt de cacao. V-am mai spus de el,ca este foarte bun pentru masaj si modelare corporala, deci il recomand si in timpul sarcinii, dar si dupa.
Dupa nastere, poate fi combinat in procent de 50% cu uleiul de chimen negru, si rezulta o crema anticelulitica foarte buna, care va va ajuta in precesul de slabire.

Daca apucam, mai ales in ultimele luni de sarcina, ma ungeam, pe la mijlocul zilei, cu unt de Shea, care e foarte, foarte bun la orice tip de piele si foarte hranitor. Acesta trebuie dat pe tot corpul, e bun pentru prevenirea vergeturilor.

Apoi seara, uleiul de masline, ma ungeam si cum va spuneam, stateam asa unsa, sumar imbracata pana la culcare.
Alternativ, dealungul celor 9 luni de sarcina foloseam si ulei de catina ( aveti grija pateaza) si diverse creme pe care le mai inbunatateam, dupa ureche cu diverse uleiuri.
Acum, insa daca as mai ramane gravida, m-as unge cu un mix din ulei de aloe vera, bun cicatrizant si care are si protectie solara, ulei de argan si ulei de macadamia. Este un amestec pe care il recomand celor care au slabit brusc si vor sa scape de vergeturile care au aparut. Cu cat sunt mai noi aceste vergeturi cu atat aveti mai mari sanse sa scapati de ele.
Un alt amestec pe care l-as mai folosi in sarcina, dar repet nu numai, este din ulei de borago si uleiul de rosa mosqueta. O combinatie puternica anti vergeturi, deci trebuie unsa, cu aceast amestec, mai ales zona burtii.
Poate ca intr-o alta postare ar trebui sa iau aceste uleiuri rand pe rand si sa le prezint pe larg, ca sa stiti si voi fiecare ce proprietati are.

Dupa nastere m-am uns cu o combinatie de ulei de marar si ulei de germeni de grau, pe decolteu, sani si burta. Este o combinatie care tonifica, da fermitate pielii si va ajuta foarte mult ca pielea sa nu se lase.
Eu sincer luam si oral o tinctura de marar, pe care o cumparam de la plafar.
E buna si pentru stimularea laptelui, dar si pentru fermitatea sanilor.
Va garantez fetelor ca sanii mei arata foarte bine, chiar daca am alaptat, deci mergeti pe mana mea.
Apropo de asta, e o prostie sa credeti ca sanii se lasa daca alaptati. Daca nu ii ingrijiti corespunzator se lasa oricum, deci nu mai puneti sanatatea copilului in pericol.

Acum insa va pot da si alte combinatii pentru fermitate bust, bio si foarte eficiente : mixt de ulei de margarete bellis cu uleiul de germeni de grau si ulei de smochin de barbaria.
Aceasta combinatie o folosesc si eu ori de cate ori tin o cura de slabire.
Aceasta combinatie se poate folosi si pe abdomen, brate, coapse.

Pentru vergeturi untul de Shea combinat cu uleiul de aloe vera este ideal, dar sa va dati zilnic pe zonele afectate.

Acum ca v-am zapacit, va astept cu intrebari concrete despre ce nu ati inteles.
Nu uitati ca multe din aceste produse descrise mai sus, le gasiti AICI.

Pe mine ma gasiti si AICI , destul de activa, asa ca daca aveti intrebari deci va astept.

Va pup!

PS: nu uitati sa dati report acestui cont care mi-a fost spart si nu mai e al meu.
( pagina blocata)