joi, 24 noiembrie 2011

O crema demna de băgat in seama

Știți ca acum 3-4 saptamâni am comandat o crema de AICI, magazinul ORGANIK cu banner-ul in dreapta blogului, o crema de fata care mi-a facut cu ochiul si am zis sa o încerc.
Nu mi-am permis sa v-o recomand decat dupa o lunga perioada de testare, căci eu am un ten foarte sensibil si schimbator la vreme si fluctuatiile hormonale, deci vroiam sa vad cum se comporta, aceasta crema, in mai toate ipostazele.

Crema este de la firma Eco Cosmetics si se numește : Lotiune antirid Bio cu ulei de Argan si Catina.

Descriere:
Este o crema foarte fina si usoara, non-grasa, care ingrijeste intensiv epiderma pentru tratamentul antirid. Este benefica prin continutul sau: vitamina E si acizii grasi esentiali prezenti in uleiul de argan ce sporesc elasticitatea si flexibilitatea pielii;
Uleiul de cocos si untul de shea calmeaza pielea solicitata; frunzele de vita de vie hranesc tesuturile, avand efect tonifiant si hidratant; uleiul de jojoba stimuleaza regenerarea pielii; extractul de catina alba imbunatateste metabolismul si intarzie maturizarea tenului, incetinind procesul de imbatranire; frunzele de maslin imbunatatesc elasticitatea si protejeaza impotriva efectelor oxidarii; uleiul de argan este extras din nucile arborelui cu acelasi nume si este benefic pentru tratamentul antirid.

100% din totalul ingredientelor sunt naturale sau de origine naturala; 19,52% din totalul ingredientelor provin din agricultura organica; Certificat Ecocert.
Produsul este : 100% natural, 100% vegan, fara parfum, conservanti, coloranti sintetici, fara PEG, fara derivati petrochimici, nu este testat pe animale, produs CO2-neutru.

Aceasta ar fi descrierea ei, iar eu va spun ca am folosit-o ziua ca baza de machiaj, dupa demachierea de dimineața, care acum are următorii pași.
Sapunul cu fulgi de ovaz, de care v-am mai spus ca sunt indragostita, apoi dupa spalarea cu săpun mă dau cu lotiunea tonica făcută de mine din apa de immortele bio si proteina de matase. Toate ingredientele le găsiți AICI.
Apoi dau cu Lotiunea antirid bio cu ulei de Argan si Catina, iar peste machiajul de zi pe care îl folosesc.
Nu imi lasa tenul lucios, intra foarte repede in piele si este o excelenta baza de machiaj.
Chiar dacă este antirid, o recomand si fetelor cu tenul mai tânăr pentru ca este bio, deci nu are nimic nociv pentru piele.
Se poate folosi si seara, dar asta pentru tenurile mai grase sau mixte. Eu in aceasta perioada am tenul normal spre uscat, așa ca seara dau cu o crema mai grasa despre care vom vorbi in alta postare.
Este o crema pe care o testez acum si pana nu sunt sigura de efectele ei, nu va spun nimic de ea.

Nu in ultimul rând, pentru ca , contează si acest lucru, vreau sa va spun prețul ei.
Lotiunea antirid bio cu ulei de Argan si Catina de la Eco Cosmetics se prezintă intr-un flacon cu pompita, deci se păstrează foarte bine, pentru ca nu intra in contact cu degetele noastre. Are 50 ml si costa 63,9 roni.

Eu zic sa o încercati, mai ales cele care sunteti intr-o căutare continua de o crema perfecta pentru zi, așa cum sunt eu.

Astept orice întrebări, indiferent dacă au legatura cu postarea sau nu, căci deja știți, sa-mi scrieti tot timpul la ultima mea postare.
Pe mine ma gasiti si AICI
Va pup dulce!