marți, 29 noiembrie 2011

Despre par...

In ultimele dimineti, m-am trezit greu, pentru ca noaptea e mai lunga, in ultimele dimineti, mi-am gasit masina inghetata, in ultimele dimineti am vazut bruma pe gazonul verde din curte. Toate acestea sunt semne clare ca se apropie iarna.
Stiti ca eu lunea, am zi de relaxare, copilul la gradinita, iar eu libera de la teatru, profit de linistea din casa si imi fac tot felul de masti, sau mai bine zis cocktailuri pe care le pun pe fata si corp.
Dar azi mi-am dat seama ca a venit vremea sa-mi alint si parul.

In ultimul timp am tot vorbit despre alimentatie si despre piele, dar sa nu neglijam parul, care isi schimba structura in sezonul rece.
Parul, iarna e fragil, varfurile se despica, asa ca trebuie sa avem grija de el, sa-l hranim si hidratam intens.

Daca mergeti la sauna, nu ezitati sa va puneti o masca pe par, de la radacina pana la varfuri.
Pentru masca combinati ulei de ricin cu vitamina A si vitamina E.
Daca aveti in casa puteti face combinatii de mai multe uleiuri, argan, masline, susan, macademia.
Dupa ce puneti masca, infasurati parul intr-un prosop si stati asa in sauna. Astfel totul va intra bine in scalp si in firul de par, hranindu-l.
Daca nu ajungeti la sauna, stati cu aceasta masca cat mai mult acasa, de la 4 ore in sus, chiar o noapte, apoi spalati si clatiti bine parul.

Pentru varfurile deteriorate si crapate va recomand ca dupa spalarea parului, sa aplicati o cantitate moderata de ulei de ricin sau cocos.

La fel, pentru hranirea parului uscat sau greu de pieptanat, va recomand o solutie, un cocktail gen leav-in din apă minerală plată 60% + apă de neroli 32% + keratină vegetală 5% + proteină de mătase 3% + 0,6% conservant din grapefruit - soluţie ce se va pulveriza pe părul curat, uscat.
Ingredientele stiti deja unde le gasiti, daca nu va repet , AICI le gasiti cam pe toate.

Sper ca v-am fost de folos si va astept cu intrebari , dar si retete si idei noi.
Pe mine ma gasiti si AICI
Va pup!