luni, 3 octombrie 2011

O alta zi in paradis pentru tenul meu...

In ultimul timp nu v-am mai scris despre îngrijire sau diete, ci mai mult despre proiectele mele de suflet, dar m-am gândit ca unele dintre voi, mamici sau nu poate ca sunteti interesate si de interiorul meu.
Postarile pe care le fac in mare parte sunt inspirate din cotidianul meu, iar multe din intamplarile mele vreau sa vi le impartasesc si vouă. Mă simt foarte apropiată de multe dintre voi, asa ca de multe ori abia astept sa va impartasesc din acțiunile mele zilnice.

Azi, fiind luni, m-am rasfat, cum o fac in fiecare zi de luni, liberă de la teatru, cu copilul plecat la gradinita, Alexandru si el cu treaba, iar eu singura in casa.
Deci azi cum va spuneam am dus copilu' la gradi', apoi am trecut prin piața, am luat sfecla roșie, ardei capia roșu si bun, ceapa verde, salata, roșii si multe fructe de sezon.
Am venit acasă mi-am facut un suc de sfecla cu morcovi si o roșie mai veche din frigider pe care nu am vrut sa o arunc.

Apoi m-am gândit sa-mi fac o masca. Mi-am evaluat tenul, adică m-am uitat bine in oglinda sa vad cum arata după o saptamana foarte aglomerata de repetitii la teatru, si de ce are nevoie.
Nu prea arata el bine, era iritat mai ales in zona ochilor( probabil oboseala) am si doua cosuri pe frunte, zona ochilor cam deshidratata si cu mici riduri de expresie, iar restul pielii cam devitalizata, terna...
Deci, cam de toate aveam pe fata. Aburi nu am facut, pielea iritata nu permite asta, dar mi-am spalat fata cu un săpun natural cu propolis, cumpărat de mine ieri de la o taraba de pe Lipscani, apoi pe pielea inca umeda am pus niste bicarbonat de sodiu si m-am frecat foarte foarte ușor si astfel mi-am facut un gomaj.

Masca pe care am aplicat-o a fost din argila roșie, vitaminaC si apa florala.
Am dizolvat un vârf de cuțit de Vitamina C in apa florala si peste am pus argila roșie pana am obținut o pasta. Apoi am aplicat masca pe fata, dar nu si in jurul ochilor.

Masca pentru ochi, repet cam iritati si sensibili am facut-o din : o lingurita de ulei vegetal de ROSA MOSQUETA cu un vârf mic de cuțit de Alantoina pulbere. Trebuie amestecata bine pulberea in ulei, pana se omogenizeaza. Apoi se aplica in zona din jurul ochilor.

Am stat asa, cu aceste doua masti preț de 15-20 minute, apoi le-am îndepărtat cu apa calda si gata, tenul meu arata vizibil mai bine.

Am aplicat peste o crema hidratanta pe care mi-am achiziționat-o tot de la târgul de pe Lipscani, o crema cu miere si laptisor de matca si gata.

Toate ingredientele de mai sus care suna putin stintifico-fantastic sa știți ca le-am luat de AICI


Dacă aveți întrebări sunt pe faza ca sa va răspund, căci va vreau pe toate, prietenele mele, cu un ten impecabil.
Va pupicesc :)