sâmbătă, 17 septembrie 2011

Zilele Bucurestiului

Azi am fost cu cea mica la teatru. Am avut spectacol, primul pe stagiunea asta si cum pauza a fost destul de mare, am luat-o si pe Ruxandra cu mine.
Ii place foarte mult la teatru, mai ales ca mama are " pile", deci a vorbit si s-a imbratisat cu toate personajele ei preferate din povestea Pinocchio.
Apoi ne-am plimbat putin prin centrul vechi al capitalei,  profitand de faptul ca a fost asa o zi frumoasa.
Am fost plăcut surprinsa sa vad tarabe cu lucruri hande made, tablouri, accesorii, dulciuri, fanfara si lume multă venită la "Zilele Bucureștiului".
Foarte frumos a fost si pentru mine si pentru cea mica. Ne-am simțit foarte bine.
 Am cumpărat niște tablouri, bineinteles ca si niște accesorii, iar dulciurile le-am cumpărat sa i le ducem lui tata care ne aștepta acasă.
Toate acestea le mai puteți găsi si mâine, deci nu stati acasă .
Noi vom merge dimineața in Herăstrău sa vedem ce este si pe acolo.
S-a deschis de azi si  Antipa, care chiar merita vazut si de cei mici si de cei mari. Abia astept sa vad ce au facut acolo.
Va pup si va doresc o Duminica frumoasa!