luni, 19 septembrie 2011

Azi mi-am facut de cap!

Dupa o saptamana cu multă munca: repetitii, umblat dupa recuzita pentru orele mele de actorie cu copiii, spectacole, copilul meu care nu poate fi neglijat si alte indatoriri familiale, azi, luni fiind zi libera la actorii de teatru, am putut sa-mi fac de cap.

Cum?
Pai mi-am pregătit un ceai de cimbru si am stat cam 5 minute la aburi calzi.

Apoi mi-am umezit pielea cu apa termala si am frecat-o ușor, recunosc, pentru prima data cu bicarbonat de sodiu, pe care l-am cumpărat de la un plafar de cartier. Mi-a lăsat o piele curată si destul de uscata, deci cele cu tenul gras/acneic îl pot folosi, restul nu.

Apoi mi-am aplicat o masca cu: spirulina 1/2 lingurita, argila roșie 1/2 lingurita, vit. E -2 pasile uleiose sparte, vit. C efervescenta intr-o ceasca de ceai/cafea cu apa plata. Le-am amestecat si mi le-am pus pe fata.
Repet e o masca pt ten mixt, gras, acneic.
In jurul ochilor mi-am pus miere cu ulei de jojoba, vit.E o pastila . Am stat asa circa 20 de minute, m-am clatit, m-am tamponat si cu gel de aloe vera si apoi am aplicat crema de noapte, Apidermaliv, la care am mai adăugat putin laptisor de matca, un ingredient foarte bun pentru un ten sensibil ca al meu.

De mâine pot incepe munca linistita, căci tenul imi va arata impecabil.